Particulieren
Verhuizen
Jouw route, mijn missie
Zie je op tegen je verhuizing……lees dan verder!
Wat maakt verhuizen lastig voor jou? Opvallend is dat veel mensen het sorteren en afscheid nemen van spullen als het meest pijnlijke en moeilijke onderdeel ervaren. Soms is de spreekwoordelijke berg zo hoog dat je de verhuizing vooruitschuift terwijl je de noodzaak wel voelt. Je stelt jezelf teleur en denkt dat jouw doelen niet haalbaar zijn.
Herkenbaar?
Ik help je alle hobbels die je voor je ziet opdoemen te doorstaan. “Ja, jij hebt makkelijk praten” zal je misschien denken.
Gelukkig blijft het niet bij praten, maar doen!
Samen maken we een plan van aanpak, 100% afgestemd op jou zodat die stip in de horizon een concreet en haalbaar doel wordt. Neem eens een kijkje bij ‘ervaringen’ waar je kunt lezen hoe anderen jou zijn voorgegaan.
Van ‘zijn’ naar welzijn!
Verhuizen
Praktische ondersteuning

WonderWelzijn helpt je met
Van A tot Z organiseren en regelen van een verhuizing
(Op)ruimen van je huis
‘Hands-on’ hulp bij het sorteren en selecteren van inboedel en inventaris
Inpakservice
Tips en advies hoe de woning achter te laten
Hulp bij het vinden van een herbestemming van de zaken die achterblijven
Inschakelen ‘recycling’ zoals Kringloop
Begeleiding verhuisbedrijf en coördinatie op de verhuisdag zelf
Stylen oude woning ten behoeve van verkoop
Uitpakken van verhuisdozen
Hulp bij het inrichten van de nieuwe woning
Hulp bij het vinden van een woningstylist voor een interieuradvies nieuwe woning
Verhuizen
Administratieve ondersteuning

WonderWelzijn helpt je met
Volledig organiseren en uitvoeren van de administratieve verhuiszaken
Aanbesteden van de verhuizer en aanverwante dienstverleners
Verhuizen en opzeggen van alle leveringen en diensten zoals energie, water, internet, tv, alarm, tuinonderhoud, glasbewassing etc.
Verhuizen en opzeggen van overige abonnementen en lidmaatschappen
Coördinatie van verhuisberichten: opstellen, laten maken en verspreiden
Hulp bij verhuisregistratie instellingen e.d.
Adreswijziging naar overige instanties en organisaties
Ophaalservice indien persoonlijk verschijnen noodzakelijk is
Hulp bij het (her)organiseren van de administratie
(Blijven) wonen
Inventariseren en ondersteuning

WonderWelzijn helpt je met
Woonscan: inventariseren woonwens en haalbaarheidsonderzoek
In kaart brengen van mogelijkheden van (woning) aanpassingen
In kaart brengen van alternatieve woonvormen
Organiseren van persoonlijke ondersteuning door derden
Uitvoeren van praktische en/of administratieve ondersteuning
Tijdelijke begeleiding / ontzorging
Uw woning verzorgen bij (tijdelijke) afwezigheid
Coachen en structureren
Kies jouw route ……Jij hebt de regie!
Van pakhuis naar woonhuis………..
Maak samen met mij een plan van aanpak waarmee we aan de slag gaan!
WonderWelzijn helpt je met
Op orde brengen van je administratie
Opruimen van je werkplek
(Her)inrichten
Tips om je huis op orde te houden
Je huis stylen voor de verkoop en nog veel meer…
Coachen en structureren
Administratie en werkplek op orde
Bestaat jouw administratie uit een verzameling papierwerk dat zich opstapelt of bewaar jij je paperassen of (ongeopende) post in tassen? Je zult verrast zijn waartoe jij in staat bent als je eenmaal de eerste concrete stappen hebt gezet. Ja, die zet je zelf!
Een cliënt omschreef het prachtig: “het is alsof je in een koud zwembad springt, de eerste paar minuten zijn vreselijk, daarna wordt het water heerlijk warm en aangenaam, je wilt er niet meer uit!”
“het is alsof je in een koud zwembad springt, de eerste paar minuten zijn vreselijk, daarna wordt het water heerlijk warm en aangenaam, je wilt er niet meer uit!”
WonderWelzijn helpt je met
Structuur aanbrengen in je administratie
Openen en samen verwerken van post ‘waar nog iets mee moet’
Indelen van je werkplek
Tips om je administratie en werkplek aangenaam te houden
Tips om je gewoonten aan te passen voor een fijne werkplek!
Opruimen en herinrichten van ongeorganiseerde ruimte(n) in je huis

Familiezaken
Privésecretaris en procesbegeleider
Nabestaanden service: álles om vol vertrouwen zelfstandig uw eigen administratie en financiën te voeren
Privésecretaris: administratief werk op maat
Begeleider diverse type familiezaken
Vertrouwenspersoon en empathisch luisteraar
Troubleshooter
Hoe ga jij ermee aan de slag?
Of je nu gaat verhuizen, (re)organiseren, (her)start als alleenstaande, het begint bij een plan.
Samen maken we een plan van aanpak, jouw plan!
Als het ware een verlengstuk van jou én helemaal op maat.
Een nieuwe start is succesvol wanneer het door jou gedragen wordt…
Ik ben er om je te begeleiden op een volledig objectieve wijze, zonder oordeel, zonder dwang maar wel met een duidelijke richting!
WonderWelzijn waarderingen
Uitstekend geregeld
“Na een gouden tip hebben we WonderWelzijn ingeschakeld voor het regelen van onze verhuizing naar het buitenland. Als gezin met jonge kinderen is onze vrije tijd beperkt. Maroes is prettig in de omgang, toont betrokkenheid en heeft onze wensen helder omgezet in daden. Korte lijnen, effectief en flexibel. Diverse offertes en logistieke zaken zijn door haar uitgewerkt waardoor wij vervolgens snel en soepel keuzes konden maken. Op de dag van de verhuizing waren wij al op ons nieuwe adres en heeft ze alles uitstekend geregeld met de verhuizer.
Jouw betrouwbare en professionele inzet hebben wij gewaardeerd”
Geduld en positieve houding
“Maroes heeft mij goed geholpen met het ordenen van m’n administratie. Door omstandigheden was m’n post ongeopend blijven liggen. Samen hebben we binnen een paar weken alles weer op de rit gekregen. En de laatste keer, omdat ze er toch was heeft ze mij geholpen met een overstap naar een andere energieleverancier en het verlengen van mijn telefoonabonnement. Allemaal dingen waar ik tegenop zie en zelf uren over doe zonder succes en die nu dus snel waren geregeld. Wat ik fijn vond, is haar geduld en positieve houding. Ik word er blij van en heb nu het vertrouwen dat het mij de volgende keer wel zelf gaat lukken.”